1-on-1 training

Individuele en intensieve begeleiding op vlak van beweging, voeding en lifestyle. We doorlopen samen een minimumtraject van 12-weken, wat onbeperkt verlengd kan worden. Zo bereik je samen met je coach jouw doelen.

Wat kan je verwachten?

Meting

van omtrekmaten, gewicht, vetpercentage, bloeddruk en andere belangrijke fysieke parameters bij de start en vanaf dan elke 6 weken.

Een movement screening

zodat we weten waar we bij jou individueel moeten op werken om optimaal te kunnen bewegen en blessures te voorkomen.

Voedingsschema

Indien gewenst een voedingsschema op maat, nadat we jouw voedingspatroon samen hebben overlopen.

Laagdrempelige fysieke testen

om jouw vooruitgang elke 6 weken op te kunnen volgen.

Ben jij een duursporter?

Als duursporter (loper, triatleet, wielrenner,…) kan je bij ons ook terecht voor een op maat gemaakt trainingsschema om jouw wedstrijddoel te behalen. Coach Jonathan start met een lactaattest om de hartslagzones te bepalen en vervolgens krijg je via de app TrainingPeaks wekelijks jouw trainingsschema toegestuurd. In onderling overleg worden de trainingsschema’s zo aanpast dat ze in jouw dagelijkse routine (werk, gezin, andere hobby’s) kunnen worden ingepast.

Small group training

Sport je graag samen met je partner of vriend(in)? Geen probleem, dit kan ook via onze small group training (2 tot 5 personen) .

Contacteer ons